Naprawa pompy wtryskowej FORD Focus TDDI Gliwice, ŚląskI


Data utworzenia
Data modyfikacji 2017-05-24 12:24:50

 

Naprawa Ford Focus TDDI. Wiadomo że w tych modelach samochodów zamontowano silniki 1.8 TDCI z pompami wtryskowymi BOSCH które są awaryjne. Najczęściej uszkadza się Pompa wtryskowa która podNaprawa pompy wtryskowej Ford Focuslega regeneracji. Jako serwis pomp wtryskowych specjalizujemy się w naprawach pomp wtryskowych VP44 Bosch. Owe pompy wytrzymują około 200 tyś kilometrów dlatego większość samochodów sprowadzonych za granicy w rocznikach 2000 mają te wadliwe pompy. Nasz serwis posiada pełen dostęp do oryginalnych części i profesjonalnego stołu probierczego EPS 815 na którym są regenerowane pompy wtryskowe VP44 PSG5.

 

Dlaczego nie warto kupować pomp wtryskowych Ford Focus używanych ?? Diesel Serwis ford mieści się w Gliwicach ? Śląsk.

Pompy używane brane są z rozbitych samochodów Ford Focus TDDI które już mają najechane albo 200tyś Km albo zaraz będą tyle miały. Koszt zakupu takiej pompy to od 1000 zł. do 1800zł + montaż demontaż pompy wtryskowej ford Focus. Całość naprawy samochodu z wymianą pompy wtryskowej dochodzi do ceny 2500zł gdzie nie mamy gwarancji na pompę wtryskową a co gorsza nie znamy przebiegu tej pompy. W serwisie który ma pełny stół probierczy Bosch ENaprawa samochodu fordPS815 klient jest pewny że otrzyma sprawną pompę wtryskową do Forda Focus która powinna posłużyć kolejne 200 tyś kilometrów. Nasz serwis zajmuje się także programowaniem pomp, sterowników ECU, komputerów silników i immobilaizerów do samochodów FORD. Posiadamy pełne oprogramowanie a także wsparcie autoryzowanego serwisu FORD. Zapraszamy do skorzystania z naszych usług ? na wszystkie usługi dajemy gwarancję naszą a także producenta części. Napraw samochodów dokonujemy na terenie śląska. Obsługujemy wysyłkowo regeneracja pomp Bytom, Mikołów , Rumi, Katowice Ford, Częstochowa, Tychy, Bielsko Biała, Zabrze, Rybnik, Wrocław, Kraków, Warszawa, Racibórz, Regeneracja pomp wtryskowych Woźniki

 

 

Regeneracja Wtrysków BMW, Ford, Renault, Citroen, Peugeot, Fiat Diesel


Data utworzenia
Data modyfikacji 2017-01-26 20:39:20

Witamy w serwisie Diesel. Nasza firma zakupiła nową maszynę do testowania, programowania i naprawy wtrysków Bosch EPS 708. Od dnia dzisiejszego możemy naprawiać najnowsze wtryski piezoelektryczne Bosch, Denso, Siemens i test wtrysków Delphi. Wtryski piezoelektryczne występują w samochodach Mercedes regeneracja wtrysków, naprawa wtrysków Ford i każdy użytkownik nowego samochodu diesel wyposażonego w układ wtryskowy generacji common rail narażony jest na uszkodzenia związane z układem wtryskowym począwszy od pompy wtryskowej wysokiego ciśnienia skończywszy na wtryskach.( Regeneracja wtrysków Opel, regeneracja wtrysków citroen, peugeot, renault )

Wtryski nowej generacji narażone są na zanieczyszczenia które negatywnie wpływają na ich prace. Wtryski zaczynają ?lać? co zwiększa zużycie paliwa, zmniejsza moc i dynamikę silnika. Czułość układów wtryskowych nowej generacji na paliwo wynika z wysokiej precyzji i dokładność wykonania przez co cały układ wtryskowy jest bardzo drogi. Prawidłowo zregenerowany wtrysk powinien zostać na sam koniec zaprogramowany do samochodu tak by poprawnie później pracował. Niezaprogramowany wtrysk może powodować rozległe uszkodzenia w silniku, niepoprawna pracą stwarza zwiększone zużycie wszystkich elementów silnika. Silniki diesel wyposażone są w turbosprężarkę, która zamontowana jest zaraz na wylocie spalin, które podczas lejących wtrysków osiągają wysoką temperaturę co powoduje zużycie turbiny.

U nas w warsztacie zrobią państwo kompleksową naprawę wtrysków łącznie z programowaniem.

Regenerujemy także wtryski do samochodów ciężarowych MAN, Mercedes, Volvo, DAF, Scania i wiele innych.

Zapraszamy.

Naprawa pompy wtryskowej VP44 Gliwice, Zabrze, Bytom, Rybnik, Serwis diesel


Data utworzenia
Data modyfikacji 2017-01-26 20:29:38

Naprawa pomp wtryskowych opel ford audi

W tym artykule opiszemy jak powinna wyglądać prawdziwa i fachowa regeneracja pompy VP44.

Większość osób posiadających samochód napędzany silnikiem DIESEL z rocznika 1997 do roku 2005 posiada pompę wtryskową diesel oznaczoną jako VP44 nazywana przez serwis ?pompą rotacyjną?. Nasz serwis diesel Gliwice naprawia większość pomp wtryskowych które są na rynku ( rzędowe, common rail, rotacyjne ). Posiadamy całe zaplecze techniczne firmy BOSCH ( stół probierczy, programujący i testujący pompy wtryskowe VP44 diesel Katowice ).

W swojej ofercie posiadamy kilka stopni regeneracji pompy wtryskowej ( naprawy samochodu z pompą wtryskową rotacyjną )

 

- naprawa sterownikaNaprawa pompy wtryskowej opel ford gliwice, katowice, zabrze bytom

- naprawa sterownika u klienta

- naprawa pompy wtryskowej ( na używanym lub nowym sterowniku )

- regeneracja pompy wtryskowej wraz z demontażem pompy wtryskowej na naszym serwisie, programowanie pompy wtryskowej w samochodach marki Opel, programowanie pompy vp44 Ford, adaptacja pompy wtryskowej w Audi, Volkswagen.

Klient po regeneracji pompy wtryskowej otrzymuje na życzenie wydruk ze stołu probierczego BOSCH świadczący o poprawnej regeneracji.

 

 

Profesjonalna naprawa pomp wtryskowych slask opel ford audiZ punktu widzenia serwisu każda pompa która padła ( zatarł się zawór regulacji dawki paliwa ) należy regenerować całą pompę wtryskową ale większość klientów chcąc oszczędzić kosztów regeneracji wykonuje regenerację sterownika ( wymianę tranzystora sterującego ). W większości przypadków to pomaga ale są też przypadki że samochód przejeżdża kilka set kilometrów i znowu problem powraca wtedy pozostaje tylko regeneracja całej pompy wtryskowej.

W tym artykule zamieszczamy kilka zdjęć z maszyn na których dokonujemy pełnej regeneracji pompy wtryskowej diesel na Śląsku. Dostępny jest też materiał filmowy w którym przedstawiamy pracę stołu probierczego BOSCH na którym dokonujemy programowania sterownika pompy wtryskowej, badamy wydatek pompy wtryskowej a także sprawdzamy wszystkie parametry tak by nasz klient otrzymał w pełny sprawny produkt.

Nasz serwis pomp wtryskowych diesel mieści się w Gliwicach ( Śląsk ). Dużo klientów z sąsiednich miast ( naprawa pomp wtryskowych Katowice, regeneracja pomp Zabrze, Katowice diesel serwis, Naprawa sterownika pompy wtryskowej, Kędzierzyn Koźle,

Wiadomości ogólne o serwisie i naprawach sterowników pomp wtryskowych


Data utworzenia
Data modyfikacji 2017-01-26 18:27:50

Początek swoich artykułów zacznę od informacji skąd nasza wiedza w temacie elektroniki i mechaniki pomp wtryskowych Bosch diesel . Wywodzimy się z kilku serwisów między innymi:

- Autoryzowany serwis samochodów ciężarowych MAN ( naprawa układów wtryskowych diesel )

- Inżynier projektant układów wtryskowych Common Rail

- Niemiecki serwis Bosch sterowników układów ABS i modułów pomp wtryskowych VP44, VP37, VP30.

Stanowisko doboru tranzystora do regeneracji sterownika pompy VP44

Dodatkowo prowadzimy serwis mikro mechatroniki i mamy do dyspozycji laboratorium elektroniczne co nam pozwoliło na dokładne dobranie tranzystora do pomp wtryskowych VP44. Dodam jeszcze, że są 2 rodzaje sterowników pomp wtryskowych VP44 i do każdego z nich dobrany jest inny tranzystor ? nikt tego nie mówi bo każdy sprzedaje i montuje taki sam tranzystor do obydwu typów pomp co uważam za największy błąd !!

Kto chce się więcej dowiedzieć co się wyrabia z takimi pompami w polskich ?warsztatach? elektronicznych potocznie zwanych garażami zapraszam do przeczytania kilku artykułów autorstwa naszej firmy. Działamy na terenie śląska - Gliwice, Zabrze, Bytom, Katowice, Tarnowskie Gór, Częstochowa, Jastrzębie Zdrój, i całą Polskę wysyłkowo. Dojeżdżamy do klienta udzielamy fachowej pomocy.

 Właściwe dobranie tranzystora do sterownika pompy wtryskowej Bosch VP44 do samochodów Opel Astra, Ford Focus, Audi A4, A6 2.5 TDI

Dlaczego warto u nas naprawić sterownik pompy wtryskowej BOSCH VP44


Data utworzenia
Data modyfikacji 2017-01-26 17:44:10

 

- znamy się na elektronice i mechanice silników samochodowych benzynowych i diesel;

- projektujemy, programujemy i produkujemy moduły elektroniczne do liń produkcyjnych;

- posiadamy dobrze wyposażone laboratorium elektroniczne i zaplecze serwisowe;

- prowadzimy kilka serwisów elektronicznych ( naprawiamy moduły ECU, GPS, ABS itd? );

- dzielimy się wiedzą z naszymi klientami jak zapobiec uszkodzeniu sterownika pompy wtryskowej Bosch;Naprawa sterownika pompy vp44 BOSCH

- co dziennie naprawiamy po kilka uszkodzonych modułów i sterowników między innymi do samochodów Opel 1.7 DTI, Audi 2.5 TDI, FORD TDDi;

- każdy moduł jest testowany przed oddaniem go klientowi;

- nasze serwisy obsługują całą Polskę ? naprawa pompy wtryskowej VP44 mieści się w Gliwicach;
- serwis wysyłkowy naprawia sterownika EDC w ciągu 24 godzin;

- swoim klientom wysyłamy instrukcję demontażu sterownika pompy wtryskowej BOSCH;

- w odróżnieniu od konkurencji montujemy zabezpieczenia, żeby mocniejszy tranzystor nie narobił szkód w aucie ? bezmyślne montowanie tranzystorów z Allegro w garażu?;

- udzielamy gwarancji na naprawiany sterownik.